Till bby<3

Älskling du e mitt allt, du e mitt liv.. du e anledningen till att jag vill vakna varje morgon<3
BBy i nästan 2 års tid så har d varit du å jag.. du e den bästa personen som jag någonsin träffat
och jag vill att du ska veta att oavsett vad kmr jag alltid älska dig å finnas där för dig<3
Den 15 augusti 2009 var den bästa dagen i mitt liv, när du kysste mig där i trappen just innan du skulle fara, de e de bästa som hänt mig! De va underbart å jag minns exakt hur de va än idag<3
Du är den bästa flickvännen man kan ha.. fattar inte hur du står ut me en sån idiot som jag.. <3
Sviker dig gång på gång å d e på mig de e fel.. Men jag vill att du ska veta att de e du som gör mig hel<3 de e du som skapar mig<3 du har mitt hjärta å gör vad du vill me de men jag vill aatt du ska hålla de i säkerhet å älska mig tills dagen då jag dör<3
Baby, jag gör vad som helst för dig, jag lovar! Bad du mig ta mitt liv skulle jag göra de<3
Du kan alltid ringa eller komma till mig om det är något.. jag har inte svar på allt men jag lyssnar!<3
Å även om du tkr att jag är en idiot så vill jag att du ska veta
att du e en på en milijon.. På en skala 1-10 e du en elva .. Jag älskar dig så otroligt mke de går inte att beskriva.. Lämna mig aldrig<33
/ Din alex<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

fett gulligt. (:

2011-07-26 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0