om lillebror.

Fått många frågor om det där om min bror så skriver om det nu,men kommer inte ta upp vissa saker för de är privat,men tar upp en del.

Jag flyttade från mamma i stockholm till pappa som bor här uppe i umeå,det kändes mycket bättre när jag väl hade flyttat,kommit tillbaka till mina gamla vänner,hittat kärlek och allt.
Men allt förändrades sen,jag hatade att bo hos pappa,det gör jag fortfarande, jag skolka bort kanske..halva 8:an, senare kom jag inte överens med min pappa nånstans, satt bara inne på mitt rum dag ut o dag in,sen så flyttade mamma tillbaka till umeå så då ville jag flytta tillbaka till henne, men pappa han lät mig inte nästan,jag skulle ingenstans.
Sen en dag åkte jag & mamma ut till pappa och mamma sa bara till han att jag skulle flytta ifrån han även då börja han bråka ett tag med mig,men sen så släppte han taget.
Min bror trodde då att jag bara var borta ett litet tag,han visste ingenting,men efter ett tag börja han ringa mig och undra vart jag var o när jag kommer hem igen.
Jag slutade svara när han ringde,för jag orkade inte prata med han för jag kunde ändå inte förklara för han varför jag inte är hemma eller kommer hem.
Så nu har jag inte träffat min bror eller pappa på hela sommaren och kommer inte göra heller.
Sen så nu så är det bara kaos,mamma & han bråkar osvosv..finns inte så mycket mer och säga,eller jag tänker inte gå in på mer.


Kommentarer
Postat av: A N N I L I V . S E

Hej följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-07 @ 23:29:27
URL: http://anniliv.se
Postat av: A N N I L I V . S E

ok lagt till dej nu :)

2011-08-07 @ 23:35:07
URL: http://anniliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0