SVAREN!

Är rosa din favoritfärg?


Svar: Inte min favorit färg,men kan bära rosa ofta,


hur länge har du rökt?
oskuld?
hur länge har du varit tillsammans med din kille?


Svar: Har rökt i 5 år,nej, två år nästa måndag!(:


favorit mat?
vart bor du?
bästavänner?


Svar: Har ingen favorit längre, umeå, carro o janna är mina närmsta,sen har jag en nere i sthlm


du verkar ha ett perfekt liv, har du det?


Svar: Perfekt liv har jag inte nånstans, visst det kan va riktigt bra ibland men jag har ändå problem


Skulle du våga slänga upp bröst bild på bloggen? isf gör det om du verkligen vågar!!


Svar: ja jag skulle våga,men det kommer nt o hända vännen!;)


vill du ha sex med mig :D


Svar: tveksamt vännen.


har du nånsin varit otrogen mot din kille? om du har så vet han om det?

tar du den i tvåan?

tycker du att din kille e snygg?


Svar: ja det har jag & han vet om det,ja, snyggare än vad du kan bli!:)


Vilka bloggar läser du?
Hur gammal är du?
Om du var tvungen, vilken av dina tjejkompisar skulle du helst ligga med?
Mest o minst nöjd över med din kropp?
Rakad? allt?
snyggaste underkläder?
svälja lr spotta?
Hur många har du legat med?


Svar: kompisars,sen "storbloggarna"
jag är 15,carro, är ändå mest nöjd med mina bröst,men minst så finns de inte så mkt.
ja.
har inga favoriter,spotta,
fyra styckna.

dricker du?
är du likadan på bloggen som i verkligheten,för ser dig på stan ibland och du verkar vara sjukt härlig att hänga med!


Svar: ja jag dricker, de skulle jag kunna säga att jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0