lillebror..

Det var länge sen vi sågs nu senast jag kan minnas,du sitter & väntar på att jag ska komma hem,
men förlåt för jag kommer aldrig mer hem igen..
Du sitter med hopp o längtan på att jag ska komma hem igen,jag saknar dig.
När du ringer mig o frågar "när kommer du hem,du har varit borta alldeles för länge" så blir jag fan tårögd, jag var så jävla låg du satt & spelade medans jag bara packa väskan o drog.
jag hoppas du har det bra, sen så är det snart din födelsedag,men du kommer inte se mig där.
Men bror..du finns alltid inom mig,och jag älskar dig!
Jag kommer inte kunna va den storasystern jag alltid ville vara för dig,jag misslyckades.
jag känner mig hemsk att jag bara lämnade dig.
Men förlåt lillebror, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: Emina ;D

Varför träffar du inte han längre ? <3

2011-08-02 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0